Projekt eTwinning "Zasięgnij języka - #MDJO22" skierowany był do uczniów różnych typów szkół. Trwał przez cały luty, a jego kulminacją był Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego w dniu 21 lutego.
Wspólnie wykonaliśmy kilka zadań, które przybliżyły uczniom znajomość polskiej frazeologii i ortografii. Nagrywaliśmy wierszyki łamiące języki. Pracowaliśmy z homonimami. Dzieci współpracowały w grupach i małych zespołach w klasach i z partnerami projektu z różnych części Polski. Poznały nowe narzędzia.
W projekcie uczestniczyły klasa 2a z p. Katarzyną Ślęzak i klasa 2b z p. Małgorzatą Gałecką.
W galerii artykułu znajdują się zdjęcia z realizacji projektu.
Oto efekty naszej współpracy:
Łamańce językowe
Gra planszowa
Mapa homonimów
homonimy klasy 1-3- ZSP Lubojna autorstwa Aga Herszel-Pościk
Ilustrowany słownik ortograficzny
słowniczek cz.I autorstwa Marlena Kowalska
Odgadujemy frazeologizmy
Co to za związek frazeologiczny? autorstwa Kasias08
Najpiękniejsze słowo w języku polskim
W projekcie uczestniczyły klasa 2a z p. Katarzyną Ślęzak i klasa 2b z p. Małgorzatą Gałecką.
W galerii artykułu znajdują się zdjęcia z realizacji projektu.
Oto efekty naszej współpracy:
Łamańce językowe
Gra planszowa
homonimy klasy 1-3- ZSP Lubojna autorstwa Aga Herszel-Pościk
Ilustrowany słownik ortograficzny
słowniczek cz.I autorstwa Marlena Kowalska
Odgadujemy frazeologizmy
Co to za związek frazeologiczny? autorstwa Kasias08
Najpiękniejsze słowo w języku polskim